examen facultate

examen facultate

marți, 22 martie 2011

Descriere masculina


Primul episod.... Pai fi atent ....m`am nascut odata prin august... Si prima impresie a fost "mama ce asistenta buna".... Mama imi zice ca am fost destept...eu inca zic,, ca sunt....cica pe la 1an si 2 luni spuneam poezii de Eminescu(fara misto zic asta  )......Si am crescut....pana am ajuns la: Al 2-lea episod Ajung pe la gradinita...dupa aceea la I-IV...era mai mare banca decat mine...baiat cuminte in tot acest timp..nu copiam la lucrari,nu injuram..ce sa mai ,model... pana cand am ajuns la Al 3-lea episod Trec in clasa a V-a .....se schimba placa....un pic mai mare ,chestiile varstei..freza,nu te mai duci cu mama sa faci cumparaturile vestimentare...etc...trece si generala... Al 4-lea episod Ajung la liceu...aicea schimbare radicala..... vad ce e prin jurul meu,cum se invarte treaba... tot aicea incep sa descopar ce inseamna prieten,ce inseamna tovarasie ,ce inseamna a crede in cineva si sa te lasa balta in orice situatie...incepi sa te gandesti la tine,cum te vei descurca,ce vei face... Al 5-lea episod ......va urma......

Un comentariu: